Весняний подарунок для читачів бібліотек Баришівщини

9 березня 2021 року директор  Баришівської ЦБС відділу культури та туризму Баришівської селищної ради  Г.В.Пацаловська та завідувач відділу комплектування та обробки літератури  Баришівської ЦБС Н.Б.Дунайчик    знову безкоштовно  отримали  посилку книг на «Новій пошті» від ентузіастів з Фундації Дарини Жолдак. Це  подарунок за популяризацію книги та читання  у Баришівській  громаді.  В ньому різножанрова література для різних груп читачів.

Особлива вдячність Фундації Дарини Жолдак від бібліотечних працівників Баришівщини  за подаровані  книги для дітей та підлітків . Адже величезну роль у вихованні любові до читання відіграють  бібліотеки та  бібліотекарі,  які активно працюють із дітьми і промоціюють читання і книгу.

Приємно зазначити, що серед книг  є  і  книга «Це теж зробила вона».  Це продовження книги «Це зробила вона», яка вже  є в книжковому фонді Баришівської бібліотеки для дітей.  Це — ілюстрована книга з проєкту про видатних українок, які досягли виняткового успіху в своїх галузях і часто впливали на хід світової історії. Книга – картинка створена в співпраці Національного демократичного інституту Міжнародних Відносин та Видавництва «Видавництво». Видатні жінки України, чиї історії ми читаємо, жили в різні часи й були різного походження, але кожна мала щось унікальне.      Серед них є  і розповідь про астронома, кандидата фізико-математичних наук нашу землячку, яка народилась і закінчила школу в Баришівці  Світлану Іванівну Герасименко. В нарисі розповідається  історія   відкриття  нової    комети, яка отримала назву за іменами першовідкривачів — Комета Чурюмова-Герасименко.

У 1975 році Світлана нагороджена медаллю “За відкриття нових астрономічних обєктів”. Іменем Світлани Герасименко названо також астероїд № 3945, відкритий 1982 року Миколою Черних

Ми отримали цікаві енциклопедичні видання для дітей, зокрема книгу “Від тиранозавра до півня. Велика книга еволюції тварин”, яка  ідеальна для тих, хто любить читати про динозаврів.  Увесь текст у книзі супроводжують вражаючі ілюстрації, що  допоможуть дитині зрозуміти еволюцію тварин.

Цікавими для підлітків будуть захоплюючі пригодницькі книги з серії «Для читання  під партою» видавництва «Зелений пес».

Подаровані яскраві, красиво ілюстровані казки та оповідання для дітей молодшого та середнього шкільного віку обов’язково знайдуть своїх читачів в бібліотеках Баришівщини.

Зав. методично-бібліографічним відділом Баришівської ЦБС Наталія  Лавріненко