Бібліомікс «Цікавий світ навколо нас»

Працівники Баришівської  бібліотеки для дітей Баришівської ЦБС відділу культури та туризму Баришівської селищної ради підготували бібліомікс:«Цікавий світ навколо нас». Пропонуємо для ознайомлення книги та періодичні видання для дітей про природу України, знайомство з навколишнім світом, фантастичний космос.

Журнал «Крилаті» запрошує у цікаві пригодницькі мандрівки усіх  діток!

Жубр Максим

Природа України.Енциклопедія рідного краю.

Ця книга проведе вас усією країною, познайомить з рослинами і тваринами нашої батьківщини від карпатських гір до безмежного степу причорномор’я.

Фантастичні рослини і не тільки.

Читайте і знайомтесь з навколишнім світом.

Що таке скам’янілості? Які кістки у кажана? Що відбувається на дереві? І ще багато цікавинок зможете дізнатися з цієї книги

Журнал “В гостях у казки”

У цьому виданні є все, що потрібно для всебічного розвитку дитини: добра казка з яскравими ілюстраціями, навчальні завдання, майстер­класи та чудові наклейки

Журнал”Колосок”

Видання адресоване не лише дітям, а й дорослим — батькам, педагогам, які можуть використовувати його матеріали зі світоглядно-формувальною та навчально-розвивальною метою.

Загадки природи

Книга розповідає про найвідоміші загадки  світу, серед яких- географічні дива, звірі,яких не буває, природні стихіїї. Дитяча енциклопедія космосу

Ця книга містить достовірні наукові факти,яскраві реалістичні ілюстрації та світлини.А також можна довідатись про інші світи,краще пізнати нашу ніби знайому,але  таку загадкову Землю.

Дитяча енциклопедія космосу

Всесвіт.50 найвідоміших космічних об’єктів:міні – енциклопедія

У цьому довіднику описано 50 найвідоміших космічних об’єктів-небесні тіла,астрономічні явища,космічні апарати

Железняк Г.В.

Таємничий космос

Книга для справжніх дослідників світу,яка познайомить читачів з одвічними мандрівницями-кометами, розповість найцікавіші факти про планети і супутники, зірки і пульсари, дивовижні небесні тіла.

Росс Стюарт

Страшні та жахливі

На сторінках цієї книги ви дізнаєтесь про дійсні властивості звірів,що довгий час були загрозою для людства.

Джон Гай

Крізь легенди до істини

Дане видання ознайомить читача з культурою та побутом великих цивілізацій давнини,які залишили відчутний слід в історіїї сучасного світу:народами Північної Америки та вікінгами.

“Загадки природи”
Книга розповідає про найвідоміші загадки світу, серед яких- географічні дива, звірі,яких не буває, природні стихіїї. Дитяча енциклопедія космосу
Ця книга містить достовірні наукові факти,яскраві реалістичні ілюстрації та світлини.А також можна довідатись про інші світи,краще пізнати нашу ніби знайому,але таку загадкову Землю.

Юлія Гранько,  провідний бібліотекар  Баришівської бібліотеки для дітей  Баришівської ЦБС