Порядок дій чергового та відвідувачів пункту незламності при отриманні сигналу «Повітряна тривога»

Під час реєстрації черговий у пункті незламності:

  1. Доводить до відома відвідувачів порядок дій на випадок «повітряної тривоги» та надзвичайної ситуації через воєнні дії.
  2. Доводить маршрут евакуації до найближчого укриття як для персоналу, так і для відвідувачів.
  3. Забезпечує чергування у пункті на випадок відмови або неможливості відвідувачів полишити заклад.

(Інформація для відвідувачів про найближче укриття розміщена на дошці оголошень).

Отримання сигналу «Повітряна тривога»

У разі повітряного нападу (загрози повітряного нападу) сигнал «Повітряна тривога» подається для всього населення та попереджає про небезпеку ураження противником.

Звуковий сигнал подається за допомогою електросирени, яка належить до централізованої системи оповіщення цивільного захисту. Тривалість сигналу 2 – 3 хв.

Почути сигнал можливо також за допомогою радіо та встановивши на телефоні застосунок “Повітряна тривога” (щоб отримувати сповіщення: 1. Встановіть застосунок через Google Play Market або AppStore. 2. Надайте йому дозвіл надсилати сповіщення та важливі попередження. 3. Виберіть область, у межах якої хочете отримувати сповіщення. 4. Відстежуйте початок та кінець повітряної тривоги).

Дії під час «Повітряної тривоги»

  1. Черговим пункту незламності:

–  забезпечити негайне оповіщення персоналу та відвідувачів про повітряну тривогу, інші надзвичайні ситуації. (з урахуванням осіб, що мають особливі потреби – не чують, погано чують, мають проблеми із зором, не бачать, пересуваються на візках);

– за наявності небезпеки (включення електросирен, вибухи, пожежа внаслідок обстрілу):

– організувати негайну евакуацію персоналу та відвідувачів шляхами евакуації та повідомити відвідувачів про укриття (підвальне приміщення КМЦ (Будинок культури) по вул. Київський шлях, 33);

– під час виконання заходів евакуації забезпечити контроль щодо відключення систем живлення та збереження матеріальних цінностей;

–   забезпечити контроль дотримання правил поведінки перебуваючи в укритті;

–  за необхідності повідомити про надзвичайну ситуацію відповідні служби (ДСНС, поліція, швидка допомога) а також керівництво селищної ради, організувати зустріч нарядів рятувальних служб, надати домедичну допомогу постраждалим.

  1. У випадку відмови відвідувачів полишати приміщення та вирушити в укриття забезпечити чергування, при цьому заборонено перебувати на верхньому поверсі будівлі, виглядати у вікна. Також у такому випадку під час дії сигналу «Повітряна тривога» заборонено примусово виганяти сторонніх осіб та відвідувачів на вулицю.
  2. Чергові повинні вжити необхідних заходів щодо зберігання матеріальних цінностей при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій.

 

При отриманні сигналу «Відбій повітряної тривоги» – вийти з укриття, повернутись до пункту незламності.

 

Інф. сектору з питань праці та цивільного захисту населення

Нагору