До уваги отримувачів житлової субсидії
З травня 2021 року, щоб отримати субсидію (у тому числі на наступний піврічний період) всім домогосподарствам без винятку, необхідно подати нові заяви про призначення і надання субсидії й декларації про доходи та витрати осіб, котрі хочуть одержати таку допомогу від держави.
Нові документи прийматимуть з травня по вересень 2021 року. Житлова субсидія громадянам, які звернуться по неї в даний період, призначатиметься із травня. Тобто, поспішати з оформленням документів саме у травні не варто. Але й відкладати подання заяви та декларації до останнього дня непотрібно: раптом доведеться щось змінювати чи уточнювати.
Що змінилося у правилах призначення житлових субсидій?
Доповнено перелік умов за яких субсидія не призначається, зокрема у разі якщо будь-хто із членів домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства:
– має у власності більше ніж один транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа),
– має у власності більш ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок), крім житла розташованого на тимчасово окупованій території або непридатного для проживання;
– протягом 12 місяців перед зверненням на суму понад 50 тис. грн. здійснили купівлю, в тому числі безготівкової або готівкової іноземної валюти, банківських металів, оплатили послуги, здійснили внески до статутного капіталу, надали фінансову допомогу (позику);
– на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія має на депозитному рахунку кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімум для працездатних осіб встановленого для працездатних осіб на 1 січня року, в якому призначається житлова субсидія (у 2021 році – 56 750 грн.).
З травня 2021 року житлова субсидія надається виключно у грошовій готівковій формі.
Для призначення житлової субсидії подаються наступні документи:
– заява та декларація (за новими формами);
– довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування;
– копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
– договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);
– додаткові документи, які необхідні для розгляду питання призначення субсидії (у разі призначення субсидії у виняткових випадках, зокрема на фактично проживаючих осіб);
– довідка з банківської установи про особовий рахунок, на який будуть перераховуватись кошти.
При собі необхідно мати: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), інформацію про паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) членів домогосподарства та членів їх сімей (в тому числі, які зареєстровані за іншою адресою), свідоцтва про народження неповнолітніх дітей, особові рахунки в організаціях надавачах житлово-комунальних послуг якими користується домогосподарство.
Впродовж травня-вересня 2021 року документи, необхідні для отримання субсидії, будуть прийматися від громадян:
– відділом соціального захисту населення Баришівської селищної ради за адресою: смт Баришівка, вул. Київський шлях, буд.48, 2 поверх каб.201;
– у сільській місцевості – посадовими особами старостинських округів.
Заява і декларація можуть бути надіслані поштою на адресу Баришівського підрозділу соціального захисту населення або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг «Портал Дія», офіційний веб-сайт Мінсоцполітики.
На даний час нові бланки заяви та декларації не погодженні Міністерством соціальної політики, тому прийом громадян буде здійснюватись лише після затвердження даних документів, а це орієнтовно з 17 травня 2021 р.